14 Ocak 2011 Cuma

Türkiye’de E-Ticaret Konusunda Eğitim Veren Kurumları Biliyor Musunuz?

E-Ticaret, 2010 yılı ile birlikte Türkiye’de ciddi bir ticaret hacmine ulaştı. Bu nedenle de köklü siteler ve farklı iş modellerine sahip olan yeni oyuncular, önemli oranda ciro artışı yaşadı. Pastanın büyümesi olarak adlandırabileceğimiz bu dönem, bambaşka sorunları da beraberinde getirdi. Artan firma adedi ve iş modeli zenginliği nedeniyle elektronik ticaret konusunda bilgi sahibi olan profesyonel kişilere duyulan ihtiyaç arttı. Gerek önümüzdeki dönemde bu konuda yatırım yapmayı planlayan firmalar gerekse şu anda Online dünyada önemli yerleri olan firmaların agresif büyüme hedefleri, sektördeki insan kaynağı sorununun daha da önemli hale geleceğinin habercileri. Bu sektördeki profesyonellerin büyük bölümü kendilerini çalıştıkları şirketlerde geliştirmiş kişilerden oluşuyor. Fakat bu alaylı profesyonellerin hacmi, son dönemdeki hızlı büyümeyi kaldırmıyor. Peki İnternet üzerindeki ticaret konusunda Türkiye’de var olan üniversitelerin özel bölümleri veya ileri düzeyde eğitim veren uzmanlaşmış eğitim kurumları yeterli mi?

Günümüzde Türkiye’de e-ticaret konusunda eğitim veren kurumlar, henüz yolun çok başında olan kişilere yönelik programlar yürütüyor. Bir başka ifade ile e-ticaret girişimcilerine 'E-Ticarete Giriş' dersleri veriliyor. Sektör geçen sene yakaladığı büyüme trendini geliştirip ticaret hacmi daha da geliştikçe bu alandaki profesyonel çalışan eksikliği; bu eğitimlerin de farklılaşmasını ve daha detaylı hale gelmesini sağlayacaktır. Türkiye’de e-ticaret alanında odaklı bir içeriği olan eğitimler organize eden kurumları aşağıda listelemeye çalıştım. Eğer siz de bu özellikteki kuruluşlara dair eklemelerinizi iletebilirseniz, listeyi daha sağlıklı hale getirebiliriz.

ONLINE EĞİTİM VİDEOLARI
Uzman TV

ÜNİVERSİTE SERTİFİKASYONU
Okan Üniversitesi
Sakarya Üniversitesi

ÖZEL EĞİTİM KURUMLARI
Akiza
Coproline
Eğitim Akademi
Eğitişim
E-İş Danışmanlık
York Trade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder